1. HABERLER

  2. GÜNDEM
  3. Aklexa ser hefkın hele ki çırbıve.

Aklexa ser hefkın hele ki çırbıve.

..

A+A-
Aklexa ser hefkın hele ki çırbıve.

(Hele aklımızı bir araya toplayalım, hele ne olacak.)

Bu söz var ya tam da Kahta’nın kuzeyindeki Millet Bahçesi için söylenmiş gibi.

Çünkü orada baraj kenarında öyle güzel bir yer yapılmış ki. Banklar yerli yerinde, çimler yemyeşil, çocuk oyun grupları hazır, ağaçlar dikilmiş. Yani dışardan bakan “bu park yarın açılır” der gibi.

Ama gel gör ki, parkın girişine bir tabela dikilmiş:
“GİRİŞ YASAKTIR.”

E şimdi soruyor vatandaş:
Bu park ne zaman açılacak.?
Madem bu sıcaklarda açılmayacaksa, ne zaman açılacak.?
İki ay sonra sonbahar, ardından da Kahta’nın ayazı. Kış günü bu parkın açılması halkın işine ne kadar yarar siz söyleyin.

Duyduğumuza göre parkın açılmamasının sebebi: YOL.
İddiaya göre, parkın yolu toprak yol ve yapılması planlanıyor.
Kimine göre yolu belediye yapacakmış,
Kimine göre özel idare.
Ama hala ortada net bir açıklama yok.
Yani park yapılmış, içine milyonlar harcanmış ama yolu kimin yapacağı belli değilmiş.

Eee insan da sormadan edemiyor:
Bir yol için bu kadar bekletilir mi bu millet bahçesi.?
Yol yüzünden parka kavuşamıyorsak buna da "Millet Bahçesi" denir mi.?

Millet için yapıldıysa bu bahçe, millet girebilsin artık.

Yoksa biz de milletçe hep bir ağızdan deriz:
Aklexa ser hefkın hele ki çırbıve.

Hasan Kaya: Köşe Yazısı

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.