Eyyy TÜİK Sen de notunu düş
..

Kahta’nın caddelerinde her gün bir yara büyüyor.
Trafik ışıklarında durunca ilk karşımıza çıkan Çocuklar.
Artık alıştık neredeyse. Camlara vuran, para isteyen çocuk, aniden aracın önüne atlayan o küçük bedenlerin hesabını kim verecek.
Kahta’nın merkezinde gün geçtikçe artıyorlar. Trafikte para isteyen, cam silen, yol kesen çocukların sayısı her geçen gün daha da fazlalaşıyor. Biri gidiyor üçü geliyor.
Eyyy TÜİK.
Hani her şeyin istatistiğini tutuyorsun ya.Enflasyondu, işsizlikti, büyümeydi.
İşte sana yeni bir veri.
Kahta’da trafik ışıklarında bekleyen çocuk sayısı kaçdır biliyormusun.
Not al bunları.
Yarın bir rapor yayınladığında sadece sayılar olmasın içinde, bu çocuklar da olsun.
Sokakta, trafiğin ortasında tehlikenin içşnde büyüyen bu çocuklar da o tabloya girsin.
Yetkililer de görsün artık bu manzarayı.
Biz gazeteciler yazıyoruz çiziyoruz ama ne duyan var ne gören.
Belli ki kalem yetmiyor. Belki senin verilerin daha çok dikkat çeker, kim bilir.?
Küçücük yaşta büyük bir hayat mücadelesine atılmışlar. Ama bu çocuklara ‘dur diyecek kimse yok mu.?
Nereye kadar böyle sürecek.?
Ya bir gün bir araç çarparsa.? Ya birinin canı yanersa.? Sorumlu kim olacak.
Eyyy TÜİK Sen de notunu düş.
Hasan Kaya: Köşe yazısı
HABERE YORUM KAT